TINGIMUSED JA REEGLID

Veebipoe www.mypostpartum.ee (edaspidi: veebipood) omanik on Survo OÜ (registrikood 16807696, aadress: Suur-Patarei 20/3-10, Tallinn, 10415, Eesti. E-post: info(at)mypostpartum.ee. Telefon: +372 566 888 46).

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel veebipoest.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba saatmise eest.
Tarnekulu sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.
Kõik hinnad on eurodes (€).
Tooteinfo on esitatud vahetult toote juures veebipoes.

Tellimuse esitamine

Soovitud tooted tuleb lisada ostukorvi. Seejärel tuleb täita kõik nõutud väljad ja valida sobiv tarneviis. Tellimuse kogumaksumus kuvatakse ekraanil ning selle saab turvaliselt tasuda Maksekeskus AS-i kaudu järgmiste makseviisidega:

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
Läti pangad: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
Leedu pangad: Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių Bankas
Järelmaks: Indivy, Indivy 3, Liisi ID, BigBank, Moki3, Mokilizingas
Soome pangad: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Kaardimaksed: Visa / MasterCard

NB! Pärast pangalingi kaudu maksmist klõpsake kindlasti nupul „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makse teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS. Leping loetakse sõlmituks hetkest, mil tasumisele kuuluv summa on laekunud veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida laoseisu lõppemise või muu põhjuse tõttu, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh tarnekulu) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

Kaupade kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmisesse riikidesse:

Eesti, Läti, Leedu: 3–7 tööpäeva, Omniva
Eesti, Soome: 3–7 tööpäeva, Itella Smartpost

Tarnekulu kannab ostja ning vastav hind kuvatakse tarneviisi valimisel.
Erandjuhtudel on veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus ja tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu toodetele, mis ei ole sobilikud tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning on pärast kohaletoimetamist avatud (nt isikliku hoolduse tooted või toidulisandid), vastavalt Võlaõigusseaduse § 53 lõige 4.

Kui ostja on juriidiline isik (nt ettevõte), siis tarbijakaitsealased sätted ei kohaldu ja kohaldub üldine võlaõigus.

Taganemiseks ei tohi kaupa kasutada rohkem, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks sarnaselt poes testimisele.

Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel või sellel esineb kulumisjälgi, on veebipoel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile info(at)mypostpartum.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Ostja kannab kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on tingitud sellest, et tagastatav toode ei vasta tellitule (nt vale või defektne toode).

Kauba tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest või esitada tõend, et kaup anti sama perioodi jooksul transpordifirmale üle.

Tagastused tuleb saata aadressile: Survo OÜ, Suur-Patarei 20/3-10, 10415 Tallinn, Eesti.

Pärast tagastatud kauba kättesaamist tagastab veebipood ostjale kõik lepinguga seotud maksed viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.
Veebipoel on õigus makse tagastamisest keelduda seni, kuni tagastatav kaup on laekunud või kuni ostja on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta.

Kui ostja on valinud tavapärasest odavamast tarnemeetodist erineva, ei ole veebipood kohustatud hüvitama ületavaid tarnekulusid.

Kui veebipoe veebilehel olnud hind oli ilmse vea tõttu oluliselt madalam turuhinnast, on veebipoel õigus tehingust taganeda ja kaup tagasi nõuda.

Defektsed tooted

Veebipood vastutab toodete lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul kauba ostjale üleandmisest. Esimese aasta jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmise ajal. Veebipood peab vastupidist tõendama.

Ostja võib kaebusega pöörduda kahe kuu jooksul pärast puuduse ilmnemist, kirjutades aadressil info(at)mypostpartum.ee või helistades +372 566 888 46.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui kaup on puudustega ja veebipood vastutab selle eest, parandatakse või asendatakse kaup. Kui parandamine või asendamine ei ole võimalik, tagastatakse ostjale kõik lepinguga seotud maksed.

Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja esitatud isikuandmeid üksnes tellimuse töötlemiseks ja kauba saatmiseks. Andmed edastatakse tarneettevõttele üksnes kauba kohaletoimetamise eesmärgil.

Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse ostja e-posti aadressile vaid juhul, kui ostja on selleks andnud nõusoleku.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda turunduslikest teadetest, teavitades sellest e-kirja teel või järgides pakkumise e-kirjas olevat juhist.

Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on leping (GDPR artikkel 6 lõige 1 punkt b). Turundussõnumite puhul on aluseks nõusolek (GDPR artikkel 6 lõige 1 punkt a).

Vaidluste lahendamine

Kõik ostja kaebused veebipoe kohta tuleb esitada e-posti aadressil info(at)mypostpartum.ee või helistades telefonil +372 566 888 46. Vastame 15 tööpäeva jooksul.

Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjon on pädev lahendama lepingust tulenevaid vaidlusi ja selle otsused on ostjale tasuta.

Vaidluste lahendamiseks võib pöörduda ka Euroopa Liidu veebipõhiste vaidluste lahendamise platvormi poole.

Lepingule kohaldatakse Eesti seadusi. Leping sõlmitakse eesti keeles.